Питання та відповіді (FAQ)

1. Не надійшов лист з логіном та паролем

2. Зайшов в систему, а послуги для передачі показників лічильників відсутні

3. Що таке "Муніципальна картка" і як її отримати

4. Чому на початку місяця інформація по особовому рахунку застаріла?


1. Не надійшов лист з логіном та паролем

Якщо після реєстрації протягом доби Вам не надійшов лист з реєстраційними даними, зверніться до адміністратора системи: admin@komunal.com.ua

У листі вкажіть Вашу адресу або особовий рахунок. Лист необхідно відправити саме з тієї поштової адреси, яка була вказана при реєстрації.

2. Зайшов в систему, а послуги для передачі показників лічильників відсутні

Можливі причини:

  • У Вас нема засобів обліку.
    В даному випадку Ви можете лише переглянути стан свого особового рахунку та надрукувати квитанцію.
  • В комунальній службі помилка по Вашому особовому рахунку, а саме не вказано наявність лічильника.
    Необхідно звернутись до комунальної служби для уточнення інформації по особовому рахунку.
  • Ви щойно встановили лічильник. Інформація про встановлення лічильника на комунальній службі вказана, але не встигла надійти до системи "Комунал";
    Затримка має бути не більше 3-х днів. Якщо більше, звертайтесь до комунальної служби.

3. Що таке "Муніципальна картка" і як її отримати

Муніципальна картка - 10-ти значний цифровий код адреси, що також використовується як логін для доступу в систему "Комунал". Отримати його можна в комунальній службі в процесі рєстрації в системі "Комунал".

4. Чому на початку місяця інформація по особовому рахунку застаріла?

Інформація в системі вважається актуальною за минулий місяць, тобто за місяць, в якому було виконано нарахування за спожиті послуги.
Наприклад у лютому ви бачите інформацію згідно нарахувань за січень. Але на початку березня, коли нарахування за лютий ще не виконано, дані є застарілими. Як правило база даних оновлюється до 8-го числа кожного місяця.